قوانین ارسال پیامک

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود و عضويت و ادامه استفاده در اين سامانه به معناي قبول اين قوانين است :

دقت نماييد کليه پيامک هاي ارسال شما تحت کنترل دقيق سيستم مانيتورينگ ميباشد  و از آنجايي که اين سامانه جهت اطلاع رساني ، تبليغات و موارد اينچنين طراحي شده هرگونه پيامک با محتواي ذيل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده سريعا مسدود خواهد شد و هيچ گونه هزينه عودت نــــــــــمي گردد.
 

1 - پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچيک از شرايط زير منافات داشته باشد

محتواي پيام ارسالي مي‌بايست :

 الف : کليه پيامک ها با محتواي  غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک  (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال  پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد

ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.

ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد

چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.

ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و

خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد

د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

2- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور
3- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز

4- با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي پس از 21 شب ممنوع مي باشد و در صورت عدم رعايت مورد مذکور، پس از يکبار تذکر از جانب مديريت سامانه و تکرار ارسال پس از ساعت 21 پنل کاربري شما بسته خواهد شد

5- استفاده کننده مي‌بايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليت‌هاي مشتري‌مداري باشد.

6- درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.

7-بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود (همراه اول)  ارسال نموده  و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

 8 -مديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران اعلام خواهد کرد.

9 -درصورت تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.

10 -مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و..

11-شما موظف هستيد به طور مرتب براي مشاهده تغييرات قوانين و مقررات به اين صفحع مراجعه نماييد و به مفاد آن عمل نماييد

 

ادعای اولین را نداریم چون ثابت كرديم در بهترین بودن رقیب نداریم

اصول بنیادی سیماشرق:

خدمات با احترام 28 ساعته(12*31*28)

12 ماه سال 31روزه بجای 24 ساعت 28 ساعت خدمت دارید ؟؟؟؟

همیشه حق با مشترک است زیرا:

مشتری در سیماشرق واژه ای ناشناخته است که بجای آن مشترک عنوان میشود و در همه حال باسیماشرق شریک است

سیماشرق بین کوچکترین و بزرگترین مشترک خود تفاوتی نمیگذارد

خدمات برای همه مشترکان سیماشرق برابر تعهدات بصورت 28 ساعته انجام میگیرد

ثبات شماره های ارتباطی و آدرس سیماشرق همیشه یک اصل ماندگار است

     تماس با ما : 8821600-(98513+)      نمابر 8388191-(98513+)

ارتباط از طریق تلگرامsimasharhco@

09394537158

دقت نمائید تماس آزاد فقط از ساعت 1700 الی 1800برای مشتریان جدید مجاز میباشد